1 Mart 2021 tarihinden itibaren, TÜRKAK’a ilk kez yapılacak akreditasyon başvurularında süreçler, yeni Kurumsal Hizmet e-Portalinden işletilecek
Kamusal ve ticari iş ve işlemlerin elektronik ortamda yapılmaya başlanmasıyla, TÜRKAK’ın tüm akreditasyon süreçleri de yeni TÜRKAK Kurumsal Hizmet e-Portalinden (portal.turkak.org.tr) işletilmeye başlıyor.
Bu çerçevede,
1 Mart 2021 tarihinden itibaren kurumumuza ilk kez yapılacak akreditasyon başvuruları için, süreçlerinin tamamı, yeni Kurumsal Hizmet e-Portalinden işletilecek. Bununla birlikte, hâlihazırda akredite olan veya
1 Mart 2021 tarihinden önce gelen akreditasyon başvuruları için süreçler mevcut portalde (
http://secure.turkak.org.tr/) işletilmeye devam edecek.
TÜRKAK Kurumsal Hizmet e-Portalinin kullanılmaya başlanılmasıyla birlikte imza süreçleri ve bazı yazışmalar elektronik imza uygulaması üzerinden yapılacak. Yeni TÜRKAK Kurumsal Hizmet e-Portalinden işlemleri gerçekleştirebilmek için
elektronik sertifika hizmet sağlayıcılarından (
https://www.btk.gov.tr/elektronik-sertifika-hizmet-saglayicilari) elektronik sertifika temin edilmesi, kullanıma hazır hâle gelen e-imza ile yeni TÜRKAK Kurumsal Hizmet e-Portalinde işlem gerçekleştirilebilmesi için e-imzaların tanıtılması gerekiyor.
e-İmza ile ilgili yaşanabilecek muhtemel sorunlar ve çözümleriyle ilgili, sizler için Sık Sorulan Sorular dokümanı hazırlandı. Karşılaşabileceğiniz olası sorunlara dair çözümleri bu kılavuzda bulabilirsiniz. Bununla birlikte, e-imzanızın tanıtılması esnasında herhangi bir sorunla karşılaşılmanız durumunda
onlinebasvuru@turkak.org.tr adresine e-posta atabilir veya
+90 (312) 410 8330,
+90 (312) 410 8301,
+90 (312) 410 8370 numaralı telefon numaralarından bize ulaşabilirsiniz.
Uygunluk değerlendirme kuruluşlarına saygıyla duyurulur.