Değerli Katılımcılar,
1 Ocak 2021 tarihi itibariyle kurumsal hizmet portalinde (
https://portal.turkak.org.tr) başvuruya açılan
2021 yılı TÜRKAK eğitim programının ülkemizde yaşanan Covid–19 salgını sebebiyle ilgili makamlarca alınan tedbir ve tavsiye kararları, toplu faaliyetlerde pandemiden kaynaklı risklerin bulunması ve olumsuz durumlar oluşturabileceği düşüncesiyle, 2021 yılı haziran – aralık dönemini de kapsayan ve yerinde yapılması öngörülen
tüm eğitimlerin uzaktan eğitim modülü üzerinden tamamlanmasına karar verilmiştir.
Eğitim ve başvuru süreçlerine ilişkin bilgiler (hesap oluşturma, başvuru süreçleri, eğitim içerikleri vb.) TÜRKAK internet sayfasında yer alan “Eğitim Başvuruları” kısmında detaylı olarak yer almaktadır. TÜRKAK uzaktan eğitim alt yapısı ile gerçekleştirilecek olan tüm eğitimlere ilişkin eğitim kaydınızın kesinleşmesi sonrası, eğitim dokümanı, uzaktan eğitim bağlantısı gibi gerekli bilgi paylaşımı TÜRKAK kurumsal hizmet portalinde kayıtlı e-posta adresinize iletilecektir.
Bu kapsamda eğitim programı ve kurumsal hizmet portalinde yer alan başvuru alanında gerekli güncellemeler yapılmış olup katılım durumlarınızı alınan bu karar neticesinde değerlendirmenizi rica eder, sağlıklı günler dileriz.